dinsdag 14 juni 2011

Dag 55 rustdag

Mail:
Vandaag rustdag: problemen met de rug dwingen me tot een rustdag gewoon omdat er in de volgende etapppe een zeer lange afdaling zit. Marc en Toon zijn ondertussen al zeer vroeg vertrokken. We hebben elkaar toevallig onderweg ontmoet en konden het goed samen vinden. Dat maakt dat ik nog eens een weekje uit mijn eenzaamheid werd gehaald, een welkome afwisseling. Nu moet ik ook zeggen dat ik de laatste dagen veel meer pelgrims ontmoet. Een tweetal dagen voor mij zou nog een Vlaming moeten zitten die op pad is met een Australiër. En gisterenavond zaten we samen met een Oostenrijker, Kurt, normaal gezien zouden we vandaag samen stappen maar het zal nu anders zijn.

Mail : Aujourd'hui jour de repos : des problèmes au dos m'obligent à prendre un jour de repos et en plus la prochaine étape sera très pénible avec une interminable descente. Entretemps Marc et Toon sont partis très tôt. Nous nous sommes rencontrés par hazard, nous entendions bien et cela qui a rompu ma solitude durant une semaine. Je dois avouer que ces derniers jours je fais plus de rencontre d'autres pélérins. Ub pélérin flamand en compagnie d'un Australien doivent me précéder de 2 jours et§ hier soir j'ai passé la soirée en compagnie d'un Autrichien Kurt, normalement nous aurions du prendre la route ensemble mais cela se passe autrement