woensdag 13 april 2011

Dag 5 Terug naar huis

Ja, u leest het goed: ik nam de trein naar Gent en zit even thuis. Al een 2-tal dagen had ik last met de keel en kon bijna niet meer praten. Kwam daar nog een irriterende oogontsteking bij en daardoor ook een slechte nachtrust wat mij het besluit deed nemen even naar huis te sporen. Een bezoek aan de huisarts bracht een beetje duidelijkheid: infectie van de luchtwegen en mogelijks een lichte oogontsteking of allergie. Dus neem ik maar enkele dagen gedwongen rust en als alles goed zit vertrek ik opnieuw na het weekend.


Non, vous ne rêvez pas, j'ai pris le train vers Gent en suis de retour à la maison. Depuis deux jours j'avais un mal de gorge et des difficultés pour parler. En plus une ophtalmie m'empêchait de dormir d'où ma décision de retourner momentannément à la maison. Une visite chez le docteur à confirmé que j'avais une irritation des voies respiratoires et une ophtalmie ou allergie. Par conséquent je suis en repos forcé pour quelques jours et compte reprendre la route après le week-end