maandag 25 april 2011

Dag 5 Mons - Solre-sur-Sambre

25/04/2011 trip: 27 km totaal 133 km
SMS: Heel warm om te stappen. Zit momenteel te wachten op pastoor. Maakte kennis met Anne en Zoltan die me een verfrissing aanboden en me het huis van de pastoor binnenloodsten, de deur stond toch los en het schijnt een heel sociaal mens te zijn. Ik zit hier nu alleen te wachten in het huis.

Clement belde ook nog even en vertelde dat het redelijk goed gegaan is. Hij hoopt dat hij de nacht kan doorbrengen bij de pastoor. Als hij echt geen slaapplaats vindt, kan hij terecht bij Ann en Zoltan. Anne is een vlaamse...

SMS : Il fait très chaud pour marcher. Pour l'instant j'attend le curé. J'ai fait la connaissance d'Anne et de Zoltan qui m'ont offert un rafraîchissement et m'ont fait entrer dans le presbytère, la porte était ouverte et il parait que le pasteur est quelqu'un de très social. Je suis tout seul dans sa maison dans l'attente de son retour.

Clément à téléphoné pour dire que la journée s'est assez bien passée et il espère trouver à loger chez le pasteur. Si il ne trouve pas de lieu pour passer la nuit il est le bienvenu chez Anne et Zoltan. Anne est flamande....

SMS om 22u15: En ik bleef maar wachten, de pastoor kwam niet af. Uiteindelijk hebben enkele mensen een beetje rondgebeld en is de pastoor van Erquelinnes me komen halen. Hij zal me morgen terug brengen.