maandag 4 juli 2011

Dag 75 Sutri - Compagnona Di Roma

04/07/2011 dagtrip: 22 km totaal: 1945 km.
Hoe dichter ik Rome nader hoe meer ik langs soms wel heel drukke wegen moet wandelen. Hopelijk houden mijn schoenen het nog 2 dagen uit, want mijn linker schoen begint lelijke scheuren te vertonen. Die gaan alvast niet meer mee naar huis! Ik verblijf vandaag in een parochiaal centrum en slaap op een matras op de vloer maar er zijn propere en warme douches. Ik zal zeker geen pijn in de rug krijgen van een slechte vering onder de matras. Het is nu echt aftellen, ik ben nu 2 dagen alleen op stap zonder ook maar een enkele andere pelgrim te ontmoeten waar ik eens een praatje mee kan maken.

Au plus je me rapproche de Rome au plus je dois emprunter des chemins très fréquentés. J'espère que mes chaussures vont encore tenir le coup pendant 2 jours car mon soulier gauche présente de fameuses déchirures. Je ne les ramènerai certainement pas à la maison ! Je séjourne pour l'instant dans un centre paroissial et dors sur un matelas posé par terre mais il y a des douches propres et de l'eau chaude. Je suis sur que j'aurai mal au dos de la mauvaise suspension. Le décompte à commencé, je suis maintenant déja 2 jours en route sans rencontrer un seul autre pélérin avec qui je pourrais faire la causette.